Kravatin palvelutarjonta

Kevyt viestintäkumppanuus

Tapahtumaviestintä

  • Ideointi ja suunnittelu
  • Perehtyvä juontaminen
  • Taltiointi/streamaus: ääni ja video. Monikamerallisissa streamauksissa ja studiokuvauksissa kumppanina mm. Stremia Oy.

Sisältöviestintämarkkinointi

  • Ideointi ja suunnittelu
  • Tuotanto: artikkelit ja mielipidekirjoitukset, kirjat, videot, podcastit
  • Asiakkaan perehdyttäminen/avustaminen omatoimiseen sisällöntuotantoon

Vaikuttajaviestintä

  • Sitouttaminen
  • Suhteiden rakentaminen
  • Yhteiskunnallisen maineen rakentaminen
  • Vaikuttajaviestinnän strategia ja toteutus
  • Markkina- ja kilpailija-analyysi
  • Sidosryhmien hallinta
  • Valmennus ja koulutus

Mediasuhteet

Milloin tarvitset toimivia mediasuhteita?

  • Uuden tuotteen/palvelun lanseerauz
  • Uuden toimipisteen avaaminen
  • Taloustietojen julkaiseminen
  • Sijoittajien huomion saaminen, pörssilistaustumiseen valmistautuminen tai muut omistusjärjestelyt, kuten yrityskaupat
  • Yritystapahtuman tai -palkinnon esiin nostaminen
  • Omaan organisaatioon liittyvien kampanjoiden käynnistys
  • Lainsäädäntöön ja säätelyyn vaikuttaminen
  • Kriisiviestintätilanteiden ennaltaehkäisy ja helpottaminen
  • Onnettomuudet, lakot sekä irtisanomistilanteet ja yksiköiden sulkemiset
  • Yrityspalkintojen ja huomionosoitusten voittaminen ja vastaanottaminen
  • Merkittävät yritysvierailut
  • Paikalliseen toimintaan osallistuminen
  • Sidosryhmien sitouttaminen

Maineenhallinta

Rakenna – Tee oikeita asioita ja opi oikeita tapoja kertoa niistä yleisöllesi. Rakenna suhteita ja ansaitse sekä avainyleisösi että median luottamus.
Ylläpidä
– Jatka työtä, kun haluttu maine on vakiintunut. Ylläpito ei ole vain toistoa, se on jatkuvasti uusiutuvia tapoja ylläpitää mainetta alati muuttuvassa maailmassa.
Toipuminen
– Kriisiviestintä on vasta ensimmäinen vaihe. Huonosta maineesta eroon pääseminen vaatii kovaa työtä. Hanki hyvä maineesi takaisin aloittamalla perusasioista: Tee oikeita asioita, yhä uudelleen ja uudelleen. Ja sitten, tuo arvostusta ansaitsevat tekosi yleisöillesi.

Yritystarinat: BizStory

  • Verkkosivuille, videolle, painettuun esitteeseen tai erillisjulkaisuun tiivistetty yrityksenne tarina: Miten tähän on tultu, mihin suunta
  • Tuo ihmiset ja tekijät esiin
  • Käy läpi yrityksen murrosvaiheet ja menestyksen hetket
  • Tarvittaessa yritysjohdon / omistajien videohaastattelu
  • Kiteytys yhdelle ruudulle tai esimerkiksi Wikipedia-artikkeliin
  • Nopea, helppo ja kustannustehokas tapa saada yrityksen tarinankerronta ajantasalle
  • Laajojen yrityshistorioiden kumppanina Spiritus Historiae

Koulutuspalvelut

  • Luovuus liikemaailmassa
  • Kasvun ja kansainvälistymisen esteet
  • Tunneäly liikemaailmassa
  • Kriisiviestintä
  • Mediasuhteet ja -esiintyminen
  • Johtajan henkilökohtainen viestintä