Mediasuhteet

Milloin ovat valmiit mediasuhteet tarpeen?
* Uusin palvelujen ja tuotteiden lanseeraukset
* Uusien toimipisteiden ja toimistojen avaamiset
* Taloustietojen julkaiseminen
* Pörssilistautumiset tai merkittävät omistusjärjestelyt
* Sponsoroitujen tapahtumien näkyvyyden saaminen tai palkintojen julkistaminen
* Oraganisaation mainos- tai viestintäkampanjoiden julkistaminen
* Kun halutaan vaikuttaa lainsäädäntöön tai muuhun säätelyyn
* Kun onnettomuudet tai luonnonmullistukset, lakot tai muu järjestäytynyt toiminta aiheuttaa toimintahäiriöitä
* Kun yritys saa palkintoja tai huomionosoituksia
* Kun arvohenkilöt tai julkisuuden ihmiset vierailevat yrityksessä
* Kun osallistutaan paikallistoimintaan
* Kun osallistetaan yhteisöjä

Vahva mediakokemus
Kravatin Jan Erolalla on yli kahden vuosikymmenen vahva journalistinen kokemus, muiden muassa Talouselämästä, Yleisradiosta (TV1, TV2, Radio Mafia & YLE Radio 1), Helsingin Sanomat, Iltalehti ja Ylioppilaslehti (toimittaja ja päätoimittaja)

Lisäksi hän on esiintynyt satoja kertoja suorissa TV-keskusteluissa. mm. TV1:n aamutelevision Jälkiviisaat-osiossa ja lukuisissa muissa ohjelmissa (vuodesta 2000). Lisäksi hän edistänyt satojen kirjojen medianäkyvyyttä ollessaan vuosikymmenen kirjakustantaja. Erola on myös toiminut Suomen suurimman riippumattoman TV- ja elokuvatuotantoyhtiön Yellow Film & TV:n viestintäpäällikkönä, vastaten paitsi mediasparrauksesta että medianäkymisestä. Viestintäkonsulttina on vastannut mm. kymmenien hankkeiden ja yritysten medianäkymisestä, muun muassa lukusissa pörssilistauksissa. Hän on ollut mukana myös kansainvålisissä tuotelunrauksissa, mukaan lukien Britannia, Australia, Italia ja Saksa.